سایت کناف کار

معرفی کناف کار های برتر کشور

سایت کناف کار

معرفی کناف کار های برتر کشور

لیست بهترین کناف کار ها و استاد کارهایی که در زمینه نصب و فروش کناف فعالیت میکنند را میتوانید در این سایت مشاهد کنید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کناف استخر

سقف کاذب کناف به علت تنوع رنگ و طرحی که دارد بسیار مورد استقبال مردم و در نتیجه معماران و ساختمان سازان قرار گرفته است.
در ساختمان و آپارتمان های امروزی یکی از المان هایی که در مشاع ساختمان در نظر میگیرند استخر هست. مطمئنا نمای استخر و سقف آن هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مقاله از وب سایت نوین ساخت کو قصد داریم سقف کاذب کناف استخر را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

سقف کاذب کناف


سقف کاذب کناف استخر و رطوبت استخر

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، برای سقف استخر هم میتوان از سقف کاذب کناف استفاده نمود. اما سوالی که پیش می آید این است که با توجه میزان رطوبتی که در استخر و محیط آن وجود دارد، به کار بردن و اجرای سقف کاذب کناف برای استخر کار معقول و منطقی است یا خیر؟
در جواب این سوال باید گفت از آن جایی که

۱- کناف یکی از بهترین و راحت ترین مواد برای سقف است و
۲- با توجه به اینکه شرکت کناف، تنوع محصولی دارد، که از جمله آن می توان به کناف معمولی (مخصوص محیط های همراه با رطوبت معمولی) و صفحات کناف مقاوم (در برابر رطوبت) اشاره کرد،

پس دیگر نگرانی ای بابت وجود رطوبت و آسیب دیدن سقف کاذب کناف استخر نیست. شما برای هر استخر در هر ابعادی می توانید سقف کاذب کناف را پیاده سازی کنید و با توجه به سلیقه و ترکیب رنگ دلخواه خود آن را دکوراتیو کنید.
اما موضوعی که همیشه مهم بوده و باید به آن توجه داشته باشید، اجرای سقف کاذب کناف است. اجرای کناف باید توسط متخصص مربوطه انجام شود تا پروژه نهایی در نهایت کیفیت و تمیزی، با چیزی که در نظر گرفته بودید یکی باشد.

سقف کاذب کناف استخر سرپوشیده

هزینه اجرای سقف کاذب کناف استخر

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه های اجرای کناف، قیمت کناف می توانید از ساعت ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر با شماره تلفن های  ۵۴ ۴۴ ۱۲۶ ۰۹۱۲ – ۲۲۰۲۴۸۴۱ در ارتباط باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی